Venda d'instruments

Venda d'instruments musicals llibres i partitures

Durant un llarg trajecte dedicats al mon de la música tan a nivell professional com aficionat. La música esdevé una passió.

Us recordem que us podem subministrar tots els instruments musicals que necessiteu i els seus accessoris, amb la valoració i l'assessorament personalitzat sobre les vostres necessitats.
Trobareu una exposició d'instruments amb guitarres clàssiques, elèctriques i acústiques, pianos acústics i digitals, i els accessoris que es mouen al seu voltant, cordes, banquetes, resines, canyes, escobillons...

Solem treballar amb instruments nous però en pianos digitals o acústics i teclats us podem oferir alguns elements de 2a. mà. amb un preu força interessant.
No dubteu en venir a veure'ns.

Sempre al vostre servei.

Tarantel·la

Feu una ullada a la web. de Musical Tarantel·la on trobareu tot el material que necessiteu.

Ofertes puntuals:

Teclats per al primer any

Teclat RINGWAY amb una pulsació bastant sencera i amb possibilitat de fer forts i fluixos.

Pianos acústics

Pels alumnes que us inicieu amb l'estudi del piano, mireu la nostra petita exposició on de segur podeu trobar el piano que de pulsació i so us satisfaci.

Atenció:

Descomptes del 12 al 15 % per els nostres alumnes en tots els pianos verticals o digitals

Lloguer de pianos acustics des de 55€ /mes

Podràs adquirir tots els llibres i material de música amb un descompte especial per ser alumne de l'Escola, en l'establiment annexa al centre.

Gràcies per utilitzar el nostre servei de vendes.

Comprar a Tarantel.la és col.laborar a fer cada dia millor la nostre escola.